Job-uri disponibile

RESPONSABILITATI

  1. Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti
  2. Cresterea portofoliului de clienti si implicit cresterea volumului de vanzari
  3. Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu politica comerciala a firmei.
  4. Realizarea obiectivelor comerciale ale firmei
  5. Realizarea obiectivului din planul de vanzari
  6. Raspunde de incasarea la scadenta a tuturor facturilor de vanzare catre clienti
  7. Gestionarea optima a comenzilor
  8. Intocmirea permanenta a rapoartelor de activitate

Cerinte

  • Studii superioare, profil agricol
  • Experienta: minim 2 ani experienta in domeniu
  • Permis de conducere categ B
  • Excelente abilitati de organizare, comunicare si negociere
  • Capacitate de planificare si administrare a activitatii
  • Capacitate de asimilare rapida a informatiilor noi
  • Cunostinte bune de operare Microsoft Office si Internet

Oferta (bonusuri, beneficii):

  • masina
  • telefon
  • laptop
Aplică acum

RESPONSABILITATI

  1. Asigura inregistrarea cronologica, sistematica si corecta a documentelor financiar contabile ale societatii, pe centre de cost, in programul de contabilitate Winmentor Enterprise
  2. Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile generate de introducerea facturilor de achizitii si de vanzare
  3. Verifica si raspunde de inchiderile lunare
  4. Intocmeste lunar declaratia 112, 300,390, 394 , Intrastat, Casa de Marcat
  5. Respecta termenele limita
  6. Se ocupa de plati catre furnizori in conformitate cu termenele scadente
  7. Se ocupa de mentinerea relatiei cu bancile cu care compania are relatii contractuale (emite rapoarte la solicitarea bancilor, transmite documente solicitate etc)

Cerinte

  • Studii superioare profil contabilitate
  • Cunostinte solide de contabilitate financiara
  • Experienta: minim 2 ani experienta in domeniu
  • Cunostinte foarte bune a legislatiei in vigoare
  • Cunostinte de operare calculator: SO Windows, Office: Word , Excel, Gmail, Goggle Docs si Google Sheets.
  • Cunosterea programului de contabilitate Winmentor Enterprise constituie un avantaj
  • Rezistenta la stres
  • Cunoașterea de limbi străine, în special limba engleză, cu limbaj economic/ juridic.
  • Buna capacitate de organizare (ordonat)
  • Persoană dinamică cu abilități de comunicare

Oferta (bonusuri, beneficii):

  • Compania oferă un pachet salarial în concordanță cu ofertele pieței de inputuri agricole și oportunitatea câștigării de experiență în domeniu.
  • Participarea la training-uri și team-building-uri.
  • După aprecierea managementului, posibilitatea de a participa în excursiile organizate.
Aplică acum

RESPONSABILITATI

  1. Întocmirea calculațiilor de facturarea pe baza datelor din livrarea, cu ajustările contractuale, aferente fluxului furnizor – depozitare – client, și gestiunea cuplajelor INTARE-IEȘIRE.
  2. Urmărirea contractelor de livrare. Gestionarea fizică și electronică a dosarelor.
  3. Operarea în aplicația Win Mentor Enterprise.
  4. Activitate de secretariat: redactat cereri și răspunsuri în legătură cu activitatea de gestionată.
  5. Experiența în domeniul AGRICULTURII ESTE APRECIATĂ POZITIV!

Cerinte

  • Studii superioare de specialitate FINALIZATE.
  • Cunoștințe de operare calculator: SO Windows, Office: Word Excel mediul Google for Work: Gmail, Google Docs, Google Sheets, etc.
  • Cunoașterea programului de gestiune WINMENTOR ENTERPRISE, constituie un avantaj și criteriu de departajare.
  • Buna capacitate de organizare (ordonat)
  • Persoană dinamică cu abilități de comunicare
  • Cunoașterea de limbi străine, în special limba engleză, cu limbaj economic/ juridic

Oferta (bonusuri, beneficii):

  • Compania oferă un pachet salarial în concordanță cu ofertele pieței de inputuri agricole și oportunitatea câștigării de experiență în domeniu.
  • Participarea la training-uri și team-building-uri.
  • După aprecierea managementului, posibilitatea de a participa în excursiile organizate.
Aplică acum

RESPONSABILITATI

  1. Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti
  2. Cresterea portofoliului de clienti si implicit cresterea volumului de vanzari
  3. Identifica nevoile fermierilor si mentiune legatura cu acestia
  4. Coordoneaza echipei de vanzari
  5. Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu politica comerciala a firmei.
  6. Realizarea obiectivelor comerciale ale firmei
  7. Realizarea obiectivului din planul de vanzari
  8. Raspunde de incasarea la scadenta a tuturor facturilor de vanzare catre clienti
  9. Gestionarea optima a comenzilor
  10. Intocmirea permanenta a rapoartelor de activitate

Cerinte

  • Studii superioare, profil agricol
  • Experienta: minim 2 ani experienta in domeniu agricol
  • Permis de conducere categ B
  • Excelente abilitati de organizare, comunicare si negociere
  • Capacitate de planificare si administrare a activitatii
  • Capacitate de asimilare rapida a informatiilor noi
  • Cunostinte bune de operare Microsoft Office si Internet
  • Disponibilitate de deplasare in zona alocata

Oferta (bonusuri, beneficii):

  • Pachet salarial atractiv
  • Bonus anual de performanta
  • Asigurare de viata
  • Mediu de munca placut si dinamic
Aplică acum